سوالات متداول

1. برای چه در لی لی استور عضو شویم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در لی لی استور موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد.

2. روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت لی لی استور ابتدا ضمن مشاهده کالاها و مشخصات آنها، کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و آنرا به سبد خرید اضافه نمایید. پس از آنکه تمامی کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کردید وارد قسمت سبد خرید شده و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید.

حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی لی لی استور بوسیله پیامک ، ایمیل و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

3. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی لی لی استور، در زمان ساعات اداری پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات تماس می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید.

4. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما ایمیل یا پیامک می کنند.

5. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی بلی لی استور تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد دیگر امکان لغو سفارش وجود ندارد.

6. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با کارشناسان لی لی استور تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف ما برای شما ارسال می گردد تا از روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

7. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛ چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

8.آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله جهت سهولت خرید مشتریان محترم این فروشگاه، لی لی استور این امکان را در سراسر کشور فراهم آورده است تا خریدار پس از تحویل و رویت کالای خویش اقدام به پرداخت هزینه آن نماید.

9. آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به ما ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

10. در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

11. اگر کالای ارسالی با کالایی که در لی لی استور دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی لی لی استور اطلاع دهید. بدیهی است ما خود را موظف به عودت کالا می دانیم و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا راهنمایی می کنند.

12. اگر پرداخت سفارشم با مشکل مواجه شد به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ما پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.